lördag 29 juni 2019

Måndadsrapport Juni


Sista handelsdagen för Juni månad är över och dags för ytterligare en månadsrapport. Det har tuffat på bra under Juni månad och totalt har jag 663 580 SEK i mina olika portföljer samt Lendify. Nytt ATH för min del och det ger lite extra motivation till att spara. 

Så här såg fördelningen ut på Avanza samt Lendify och jag har en rätt rejäl summa som står vid sidlinjen som jag väntar på att få sätta i arbete så småningom. 

Avanza:     622 260 SEK
  • Investerat            322 065 SEK
  • Likvida medel    300 195 SEK
Lendify:       41 320 SEK

Övrigt:          0 SEK

Totalt:           663 580 SEK

Annars så var det inga jättestora överraskningar under Juni månad. Nobina tog ett rejält skutt uppåt under Torsdagen då de släppte en stark rapport och mitt tillbakaköp där blev väldigt bra tajmat faktiskt. Roligt när man lyckas med såna här små swingtrades för det blir några extra aktier som får jobba mot mitt stora mål 1 000 000 SEK.



Jag jobbar 3 veckor till innan det är dags för 4 veckors semester men det kommer förmodligen bli lite annat jobb under semestern. Dels för att få in lite extra slantar men också för att det är ett ganska roligt jobb som skiljer sig väldigt mycket från mitt ordinarie. Jag tänkte också göra en liten halvårssummering om mitt sparande under nästa vecka.

AlltGott//BörsBonden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar