torsdag 28 februari 2019

Månadsrapport Februari



Då var även snart Februari över och för min del har det varit en lugn månad med inga oväntade utgifter. Jag sparade 6000 direkt när jag fick lönen och fick runt 4000-5000 Kr över vid månadsslutet. Jag väntar även på lite lön från ett extrajobb som jag har gjort som kommer trilla in under dagarna som kommer.  Jag har inte gjort några större affärer. Jag var inne en snabbis i Swedbank annars har jag suttit på mina innehav. Jag passade på att sälja lite små poster i olika aktier som blivit liggandes nu under Februari då börsen hade gått starkt och det kändes som ett lämpligt tillfälle att rensa i portföljerna.

Annars ser Mars ut att bli som Februari. Inget planerat direkt och förmodligen kommer det även bli lite extra jobb även under Mars. Jag har även lite pengar på Swedbank som min mormor har placerat åt mig i julklapp och födelsedagspresent under åren så har lite funderingar på att överföra det till Avanza under Mars månad. Nedanför kan ni se mina belopp för mina olika konton och det är en trevlig tillväxt.



Avanza:     607 237 SEK
  • Investerat           297 919 SEK
  • Likvida medel    258 131 SEK
  • Buffert                44 212 SEK
  • Nöjeskonto         6476 SEK
Lendify:       38 300 SEK

Övrigt:          0 SEK

Totalt:            645 537 SEK

Allt Gott//Börsbonden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar