måndag 25 mars 2019

Lön

Då har lönen för Mars månad trillat in och precis som vanligt förde jag över 1000 SEK till min buffert, 500 SEK till Lendify samt 4500 SEK till min krigskassa. Inga större konstigheter med andra ord. Jag har även jobbat lite extra under Mars månad och de pengarna kommer förmodligen att hamna i min buffert eller på nöjeskontot.

Från Februari lönen hade jag 5630 SEK kvar, kan eventuellt bli lite mer, som jag förde över till mitt nöjeskonto. Gjorde inte så mycket i Mars utan det var jobb samt träning som stod på schemat. Inga jättedyra helgaktiviteter utan mest lite trevligt umgänge i olika miljöer.

Annars så står April för dörren och det känns som att de 3 första månaderna bara har sprungit iväg. Förmodligen kommer det bli en hel del jobb i April så det kommer nog vara fullt upp att hinna med att skriva något på bloggen men jag ska försöka skriva ett par gånger i veckan.

AlltGott//Börsbonden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar