söndag 18 augusti 2019

Försenad Månadsrapport Juli


Då var det återigen dags för en månadsrapport och denna har blivit väldigt försenad. Jag börjar jobba imorgon efter 4 veckors semester och lite tungt känns det allt. Detta är Juli månads rapport och tyvärr är det lite neråt. Börsen tog en del stryk sista dagarna i Juli och det blev ännu värre under de första dagarna i Augusti. Lendify fortsätter tuffa på som vanligt men portföljen har minskat med ungefär 10 000 SEK men det är sådant som händer och jag som investerar på lång sikt försöker bortse från dessa svängningar.

Jag tänkte även uppdatera min bevakningslista och lägga upp en bild på vilka företag som jag är intresserad av och som jag kan tänka mig att investera i. Detta blev ett kort inlägg men snart är det dags för lön och månadsrapport igen.

AlltGott//BörsBonden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar