onsdag 28 augusti 2019

Min egna bank


Min egna bank på Lendify rullar på och jag har nu passerat 2000 SEK i ränteinkomster. Totalt har jag fått lite över 3500 men 1500 av dessa är "välkomstbonusar". Det är exakt 2147,32 SEK jag har fått in via ränta på mina lån och det är ingen förmögenhet men det rullar på bra. Jag får just nu lite över 200 SEK varje månad så det innebär att jag kommer få ytterligare 2400 i räntor tills nästa Augusti, förmodligen kommer det bli lite till med hänsyn på fler insättningar och ränta på ränta effekten.

Som sagt är inte 2147 SEK någon förmögenhet men det är en början och jag är än så länge nöjd med Lendify och det är alltid kul att gå in och kika på kontot. Grafen nedanför tröttnar man aldrig på och roligt att hitta andra plattformar än enbart börsen som man kan investera på. Just nu ligger snitträntan på mina lån på 5,7% och det är jag nöjd med.

AlltGott//BörsBonden











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar